24 Kasım 2008 Pazartesi

07.Çin usulü işkence...

Ben Soruyorum...

2001-2002 Eğitim-Öğretim yılında,

I.Ne Sınıf, ne Ders, ne de Konu benimle ilgisi olmayan “Kişiye Özel” yazıya defalarca sözlü ve yazılı itirazıma rağmen hatanın düzeltilmemesinden sonra;

II.Koordinatörlük görevimi aksatmadığım halde, yetkisini aşarak sanayi kontrolü verilmemesi cezasının verilmesinden sonra;

III.Haksız yere kötü öğretmen muamelesine maruz kaldığımdan dolayı “müdür” hakkında yazılı şikayette bulunduktan sonra;

IV.İlçe MEM talepte bulunduğum soruşturma açılmasına gerek duyulmadığından sonra;

2005-2006 Eğitim-Öğretim yılında,

I.Hiçbir ele alınacak neden olmadan, yalan-yanlış ifadelerle dolu hakkımda şikayet yazısı yazıldıktan sonra;

II.Soruşturma Raporunun TEKLİFLER bölümündeki 4 iddiadan 3’ü sübuta erdirilemedikten sonra;

III.Soruşturma Raporunun TEKLİFLER bölümündeki 4 iddiadan sadece 1’i, suç işleme pahasına, hiç derslerine girmediğim öğrencilerin olumsuz ifadeleri alınarak, “öğrencilerle ilgilenmediği” iddiasını sübuta erdirdikten sonra;

IV.Matematiksel olarak, sıfır adet iddia ile 36 yıllık meslek hayatımdan 16 yılımı verdiğim okuldan alınıp, tam emeklilik hazırlıklarına başladığım sırada, çok uzakta bulunan bir okula tayinim çıkarıldıktan sonra;

V.Aynı konuda, İdari Mahkeme, hukuka aykırı nedenlerden dolayı cezanın İPTALİ kararından sonra aylığımdan kesilen miktar hesabıma yatırıldıktan sonra;

VI.İlçe MEM yetkililerine, İl MEM yetkililerine, Valilik yetkililerine, Bakanlık yetkililerine: Neden? Niçin? Ne maksatla? Sorularını sormaya hakkım yok mu?

Bu konuda sizin görüş ve yorumlarınıza da şiddetle ihtiyaç duyuyorum:
- Emekli olduğum Okulun Öğretmenlere ve idarecilere;
- Eski Okulumun Öğretmenlere ve idarecilere;
- Hukuk Fakültesi Öğretim Üyeleri sayesinde öğrencilere;
Tabii ki:
- Milliyet Blog Yazarlarına ve Okuyucularına;

Sunumlarım uygun bir duruma geldiğinde, yollayacak olduğum davetiyeler kesinlikle zorlama amaçla olmayacaklardır.

Tüm yaptıklarım ve yapacak olduklarım, sadece ve sadece iki amaca yöneliktir:
Paylaştığım durumlar mümkün olduğu kadar fazla kişilere ulaşması,
Benzeri olayların hiçbir şekilde tekrarlanmasını önlemek…

E-Mail Adresim: msnpicen@hotmail.com
Milliyet Blog: http://blog.milliyet.com.tr/picen35
Blogspot: http://emekliogretmeninisyani.blogspot.com/ Bu adresten diğer Bloglarıma ulaşılabilmesi için Köprüler (linkler) mevcuttur.

…devamı olacak…

Hiç yorum yok: